Program Lojalnościowy
Szanowni Klienci, szanujemy i bardzo doceniamy to, że do nas wracacie. Pragniemy nagrodzić Was programem lojalnościowym. Jednakże nasza przygoda w tej materii dopiero się zaczyna. Liczymy na Waszą wyrozumiałość oraz wsparcie. Prosimy o sugestie, wskazówki i uwagi dotyczące działania programu. Na ich podstawie będziemy dążyć do doskonałości. Czekamy na maile od Was pod adresem: sklep@florpol.pl
Na czym to polega...?
Każdy zarejestrowany klient sklepu zdobywa punkty za zakupy.
Wymagane minimum logistyczne do przyznania punktów to wartość 250,00zł i jej wielokrotność;
- ilość przyznawanych punktów wynosi 500pkt za każde wydane 250,00zł
- koszt wysyłki nie jest uwzględniany do naliczenia punktów;
- punkty przyznawane są w ramach pojedynczych zamówień;
- liczba punktów obliczana jest z sumy cen produktów po uwzględnieniu rabatów;
- w przypadku braku stanu magazynowego zamówionych produktów, zaproponowana zostanie zamiana na inne produkty lub ich pominięcie. Obsługa sklepu ręcznie wykona aktualizację zamówienia, a system sklepu dokona ponownego przeliczenia punktów;
Dodatkowo punkty mogą zostać przyznane za:
Zapis do newsletter – 500pkt
Napisanie recenzji produktu w Sklepie Internetowym - 50pkt
Zebrane punkty można wykorzystać maksymalnie do 100 dni od daty przyznania.
Aby wymienić punkty na produkty, należy zrobić zakupy za minimum 300,00zł
Pełny regulamin Programu Lojalnościowego dostępny jest tutaj: Program Lojalnościowy
Tylko rejestracja w sklepie zapewni Ci korzyści !!!
Jak odebrać zgromadzone punkty: