Realizacja zamówienia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.  

Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia zazwyczaj w 1-2 dni robocze od momentu nadania.

O postępach prac klient jest informowany mailowo, poprzez automatyczne wiadomości wysyłane przez sklep z informacją o zmianie statusu.  Statusy jakimi operujemy podczas zamówień:

  • Przyjęte do realizacji          - zamówienie zostało zaakceptowane przez system sklepowy
  • W trakcie kompletowania   - nasz pracownik kompletuje właśnie zamówienie
  • Oczekiwanie na produkt     - brak produktu, został zamówiony u naszego dostawcy - czekamy na uzupełnienie
  • Oczekiwanie na płatność    - wysłaliśmy do Państwa fakturę pro-forma - czekamy na jej opłacenie.
  • Gotowe do wysyłki             - zamówienie zostało spakowane czeka na odbiór kuriera
  • Przesyłka wysłana              - zamówienie wysłane do adresata

Klikając w link pod obrazkiem możesz śledzić przesyłkę, zmienić datę doręczenia lub inne z poniższych.

śledź przesyłkę, zmień datę doręczenia itp...

 

Dostępność produktów

Termin wysyłki zależy też od dostępności produktów - nie jesteśmy jedynie sklepem internetowym - sprzedaż prowadzimy równolegle w Naszej hurtowni w Zielonce, jak również w punktach na giełdach kwiatowych. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie. Czasami dany produkt musimy sprowadzać do naszej siedziby z innych punktów. Sporadycznie może zdarzyć się sytuacja, iż danego produktu już nie ma. Dzieje się tak, ponieważ posiadamy bardzo szeroki asortyment oraz zawsze staramy się być na bieżąco z nowościami  - za takie sytuacje przepraszamy oraz prosimy o wyrozumiałość. W takim przypadku zaproponujemy Państwu artykuł zastępczy lub dokonamy zwrotu środków na konto. Aby uniknąć takich komplikacji, możecie Państwo wstrzymać się z opłaceniem zamówienia do czasu zmiany statusu na "oczekiwanie na płatność".

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

W przypadku braku produktów, kontaktujemy się telefonicznie lub mailowo. Jeśli w ciągu 2 dni nie dostaniemy od Państwa odpowiedzi zostanie wysłane do Państwa niekompletne zamówienie. 

Forma płatności:

Szybki przelew 

Płatność przelewem tradycyjnym  

Płatność przy odbiorze 

Konto do wpłat złotówkowych (PLN)

nr konta: Bank Pekao S.A.

11 1950 0001 2006 8461 3461 0002


(prosimy o  podanie numeru zamówienia w tytule wpłaty).

Firma Paradowskich  

Marek Paradowski,

ul. Ogrodowa 16

05-220 Zielonka 

 

Jeśli chcesz dokonać płatności w walucie Euro prosimy o kontakt

Uwaga: Florpol - Firma Paradowskich skupia pod swoją nazwą trzy podmioty gospodarcze. Może zdarzyć się, że do zakupu otrzymacie Państwo trzy faktury. W przypadku płatności przelewem może być dla Państwa istotne, na jakie konto dokonujecie przelewu i z jakiej firmy otrzymujecie fakturę. W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu sklep@florpol.pl

 

Produkt

Wysyłamy towar w 100% sprawny i wolny od wad.

Kolory poszczególnych produktów na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych - wynika to z różnorodności dostępnego sprzętu  komputerowego oraz jego indywidualnych ustawień a w szczególności ustawień monitora i karty graficznej. Nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować ich idealnego odwzorowania.

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium