Realizacja zamówienia
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.
Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia zazwyczaj w 1-2 dni robocze od momentu nadania.
O postępach prac klient jest informowany mailowo, poprzez automatyczne wiadomości wysyłane przez sklep z informacją o zmianie statusu. Statusy jakimi operujemy podczas zamówień:
- Przyjęte do realizacji - zamówienie zostało zaakceptowane przez system sklepowy
- W trakcie kompletowania - nasz pracownik kompletuje właśnie zamówienie
- Oczekiwanie na produkt - brak produktu, został zamówiony u naszego dostawcy - czekamy na uzupełnienie
- Oczekiwanie na płatność - wysłaliśmy do Państwa fakturę pro-forma - czekamy na jej opłacenie.
- Gotowe do wysyłki - zamówienie zostało spakowane czeka na odbiór kuriera
- Przesyłka wysłana - zamówienie wysłane do adresata
Klikając w link pod obrazkiem możesz śledzić przesyłkę, zmienić datę doręczenia lub inne z poniższych.
śledź przesyłkę, zmień datę doręczenia itp...
Dostępność produktów
Termin wysyłki zależy też od dostępności produktów - nie jesteśmy jedynie sklepem internetowym - sprzedaż prowadzimy równolegle w Naszej hurtowni w Zielonce, jak również w punktach na giełdach kwiatowych. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie. Czasami dany produkt musimy sprowadzać do naszej siedziby z innych punktów. Sporadycznie może zdarzyć się sytuacja, iż danego produktu już nie ma. Dzieje się tak, ponieważ posiadamy bardzo szeroki asortyment oraz zawsze staramy się być na bieżąco z nowościami - za takie sytuacje przepraszamy oraz prosimy o wyrozumiałość. W takim przypadku zaproponujemy Państwu artykuł zastępczy lub dokonamy zwrotu środków na konto. Aby uniknąć takich komplikacji, możecie Państwo wstrzymać się z opłaceniem zamówienia do czasu zmiany statusu na "oczekiwanie na płatność".
Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.
W przypadku braku produktów, kontaktujemy się telefonicznie lub mailowo. Jeśli w ciągu 2 dni nie dostaniemy od Państwa odpowiedzi zostanie wysłane do Państwa niekompletne zamówienie.
Forma płatności:
Szybki przelew
Płatność przelewem tradycyjnym
Płatność przy odbiorze
Konto do wpłat złotówkowych (PLN)
nr konta: Bank Pekao S.A.
11 1950 0001 2006 8461 3461 0002
(prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wpłaty).
Firma Paradowskich
Marek Paradowski,
ul. Ogrodowa 16
05-220 Zielonka
Jeśli chcesz dokonać płatności w walucie Euro prosimy o kontakt
Uwaga: Florpol - Firma Paradowskich skupia pod swoją nazwą trzy podmioty gospodarcze. Może zdarzyć się, że do zakupu otrzymacie Państwo trzy faktury. W przypadku płatności przelewem może być dla Państwa istotne, na jakie konto dokonujecie przelewu i z jakiej firmy otrzymujecie fakturę. W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu sklep@florpol.pl
Produkt
Wysyłamy towar w 100% sprawny i wolny od wad.
Kolory poszczególnych produktów na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych - wynika to z różnorodności dostępnego sprzętu komputerowego oraz jego indywidualnych ustawień a w szczególności ustawień monitora i karty graficznej. Nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować ich idealnego odwzorowania.