Produkt dnia
przypinka Gardenia 6szt zielony
przypinka Gardenia 6szt zielony
20,00 zł 5,00 zł
szt.
piórkowy kwiat na spince 2szt purpura (200.743)
piórkowy kwiat na spince 2szt purpura (200.743)
12,00 zł 6,00 zł
szt.
piórko z perłą 48szt zawieszka  purpura (200.753)
piórko z perłą 48szt zawieszka purpura (200.753)
13,00 zł 6,50 zł
szt.
piórka na spinaczu 24szt żółty (327.624)
piórka na spinaczu 24szt żółty (327.624)
18,50 zł 9,25 zł
szt.
Serce zawieszka CR0005 1szt biały (882015199)
Serce zawieszka CR0005 1szt biały (882015199)
13,80 zł 9,66 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od umowy

W internetowym sklepie – hurtowni florystycznej Firmy Paradowskich robisz zakupy bez ryzyka, w przypadku gdyby z jakichś powodów wysłany towar nie spełniał Twoich oczekiwań masz prawo go zwrócić (prawo odstapienia od umowy) w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, wysyłając oświadczenie formularz odstąpienia od umowy na piśmie mailem lub faksem. W przypadku odstąpienia od umowy jesteś zobowiązany do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, na własny koszt.  Zwrot zostanie przyjęty tylko jeśli towar nie bedzie uszkodzony, nie będzie nosił śladów użytkowania oraz nie będzie zdekompletowany. 

Towar należy dostarczyć na adres:
FIRMA PARADOWSKICH
Ul.Ogrodowa 16
05-220 Zielonka

 

Firma Paradowskich, jako firma przyjazna internautom daje gwarancję zwrotu pieniędzy za zakupione artykuły. Pieniądze zwracane są w formie przelewu na wskazane przez Klienta konto.


Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi Klient.


Informujemy, że nie przyjmujemy zwracanych do nas przesyłek za pobraniem.
W indywidualnych sprawach prosimy o kontakt ze Sprzedawcą i przedstawienie problemu.

 

REKLAMACJE:

UWAGA! Pamiętaj, że masz prawo obejrzeć zewnętrzny stan paczki w obecności kuriera. Jeśli przy odbiorze paczki zauważysz, że jest ona uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli kurier już odjechał a przedmioty wewnątrz są uszkodzone, zadzwoń (koniecznie tego samego dnia) do firmy kurierskiej 801 400 373 lub 22 577 55 55 i poproś o przysłanie kuriera w celu spisania protokołu szkody!!! Brak w/w informacji oznacza, że paczka dotarła w stanie nieuszkodzonym i ewentualne reklamacje mogą zostać rozpatrzone negatywnie.

 

Spisanie protokołu szkody nie jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Reklamację należy zgłosić pisemnie do dostawcy lub do Firmy Paradowskich formularz reklamacyjny w ciągu 30dni (więcej o zasadach reklamacji na stronie dostawcy Regulamin_swiadczenia_uslug_w_obrocie_krajowym.pdf )


Wszystkie towary zakupione w internetowym sklepie FIRMY PARADOWSKICH objęte są gwarancją producenta na zasadach ogólnych takich jak w tradycyjnych sklepach. W przypadku wystąpienia wady, która nie powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania lub nie jest uszkodzeniem mechanicznym, należy złożyć pisemną reklamację formularz reklamacyjny. Reklamowany towar należy przysłać na własny koszt na adres siedziby Firmy Paradowskich, ul Ogrodowa 16, 05-220 Zielonka,dołączając kopię dowodu zakupu oraz pismo reklamacyjne, w którym będą wymienione wady. Towar ten zostanie przekazany do działu reklamacji celem rozpatrzenia (maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki). W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient otrzyma towar pozbawiony wad lub w przypadku braku asortymentu otrzyma zwrot wpłaconej należności.

Zwrotów należności dokonujemy przelewem na wskazane przez klienta konto. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl